thatsalrightmama

Alla inlägg under januari 2014

Av Petraa - 30 januari 2014 21:45

Det händer mkt på 2 år. :)
Älskat dig enda sen dess att vi visste att du var påväg.
O nu är det hela 2 år sen du kom till världen!
Älskar dig och hela min lilla familj. Grattis på din dag Elis-mannen!

Av Petraa - 28 januari 2014 10:36

Roligt tyckte jag som säkert får alla hundälskare att dra på smilbanden. ;)

Av Petraa - 27 januari 2014 13:52

Vilket jääävla väder!

Blåser snövirvlar överallt.

Har jobbat idag och vart i stallet. Orkade med min promenix och mockningen.

Har ont i nacken och bäckenet. Känner av ju längre sträcka jag står upp i bäckenet. :/

Och med den smärtan känner man sig verkligen invalido.

Hyfsat pigg och alert ändock, trots att sista halvan av förra veckan var skit. Kändes skit med mycket.

Men nu när man varken känner bra eller dåligt så VARFÖR INTE gå och dra på sig en ögoninflammation?

Jojomen. Var jätteröd igårkväll, jahapp, sen gegga det på sig strax innan läggdags.

Imorse kunde jag inte öppna ögat! Och nu går jag och ser ut halvt som en zombie.

Bara ena ögat, så halvt. ;)

Även om det kanske inte är så trevligt med ögoninflammation, så är man iaf fortsatt kry.

Inte förkyld eller något annat! Så visst jag hade orkat med att gymma idag.

Men smittorisken likförbannat, nääää då får man hålla sig hemma!

Så resten av veckan blir det inget jobb heller. ;(

Ta sig en kopp kaffe nu och tycka synd om mig själv... Kolla blocketannonser och drömma mig bort. :P

Som jag brukar göra med andra ord!

Jag som VERKLIGEN TRODDE att jag skulle lyckas att inte tjata på Magnus om hund!

Det gick kanske 2 veckor, sen tjata jag igen? Fan kanske bara gick en vecka föresten? Haha.

Kan inte hedja mig. :)

Hittat både en amstaff-blandis och en jackrussel... Åååååh.

Nån som vill skänka ett par hundra miljoner så man har råd med allt man vill?

Betala läkare för undersökning enligt MINA villkor, betala behandling/medicin livet ut,

köpa allt man vill ha, starta eget och glida fram resten av livet. :)

Trallalaa...

Kaffe va det ja! HEPP!

Av Petraa - 25 januari 2014 21:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Petraa - 23 januari 2014 20:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Petraa - 21 januari 2014 21:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Petraa - 20 januari 2014 11:43

Idag har jag gått 2 hundpromenader varav en med en promenadlimpa! :D
From idag kör vi 3 timmar om dan istället för 2, fortfarande 3 dar i veckan.
Trivs fortfarande lika bra. :)
Imorrn äre dax för möte med arbetspsykologen, får se vad det blir sagt där...
Ciao!

Av Petraa - 17 januari 2014 09:22

Sitter på jobbet med en stycke hund vid min sida.
Ville bara meddela här efter mitt inlägg igår att samtalet gick så bra som det bara kunde gå imorse!
Han sa typ "hej, hur är det" och då malde jag bara på med allt som jag ville ha sagt, rakt på sak o allt!
Fan va skönt det kändes.
O det var ju inte svårare än så för nu skulle han direkt skicka remiss till denna smärtklinik i Nyköping.
Yeaah :)

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards