thatsalrightmama

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Life

Av Petraa - 5 februari 2014 14:24

Oavsett vad och allt man har med sina egna bekymmer och skit.

Så finns det alltid någon som har det värre.

Man ser sånt på nyheterna varje dag. Ser på tvn och vet att "sådär är det nånstans här i världen".

Så man har det ganska bra när allt kommer omkring.

Trots värk... Och allt.

I tonåren minns jag hur jag blundade för det. För att gå runt och tänka på det gjorde än bara sämre!

Hur man kan påverka, kan man det, vad gör man egentligen, vad går allt ut på,

VARFÖR är det såhär, blaha blaha blaha...

Det är FARLIGT att tänka så. Så även nu precis som i tonåren blundar jag än för mycket.

Kanske (har) öppnat upp mina egna bekymmer mer, eftersom jag inte bara har mig själv att leva för längre.

Så det har blivit viktigare! Kampen om värken och arbete i framtiden osv!

OAVSETT...

Så är det så. Och man får perspektiv ibland på livet.

Oliver som jag nångång nämnt när vi vart på playdate, har som man vetat om nu ett tag cancer.

Länkar till barncancerfonden,

lämnade själv en slant, gör det du med! <3

http://www.barncancerfonden.se/1309357372/


#cancer #barncancer #barncancerfonden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petraa - 22 april 2014 19:30

Att inte uppdatera dagligen gör att de gånger man gör det blir det MASSOR att skriva av på samma gång! Men att göra det dagligen skulle nog bara tråka ut isf. Idag har jag jobbat efter att ha haft påskledighet, så förra veckan jobbade jag bara ti...

Av Petraa - 3 april 2014 08:45

En morgon när barnen va snälla så Gloria gav pappa massage medans Elis läste bok för honom. :p O här hade Elis börjat blöda näsblod hos "mormor & morfar". Så går det när man MÅSTE peta näsan ända upp till hjärnan! ;) Så följer nu bilder frå...

Av Petraa - 21 mars 2014 14:42

Idag har det städats. :) Välkommen hem till oss!

Av Petraa - 18 mars 2014 17:40

Idag har jag tillåtit mig själv att vara sjuk. Och med det menar jag förkyld. Förskräckligt snorig/nysig/irriterad i halsen. Började redan för en vecka sen med halsen, sen vart jag hes som fasen, men nu vart allt värre igen! Synd att man inte b...

Av Petraa - 11 mars 2014 16:20

Idag tog jag med mig sjuklingarna till stallet. Hade inte mkt till val då hovslagarn skulle komma kl 12. Men vi tog med sockerkaka o hade mys i vårsolen. :) Nu på eftermiddan har vi vart trötta. Zzz... ...

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards