thatsalrightmama

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Allt.

Av Petraa - 29 december 2013 16:17

Sitter just nu i Glorias ommöblerade rum för 17011 gången! :p
Gjort om för att helt enkelt få plats med allt.
Men fick förflytta hennes lektält hon fick när hon fyllde år, in i Elis rum.
O under tiden vart de lite rensning utav leksaker som jag får pröva med att sälja nu när man fått så mkt nytt i jul. :)
So as we speak tittar Gloria på filmen Smurfarna som hon fick i klapp. Vart nog närmare 10 filmer hon fick!
Filmkritiker när hon blir stor tror jag allt. ;)
Så pusslar vi litegrann samtidigt med nya Pettsson och Findus.
Elis sitter brevid mig och myser och läser bok. :D så höll han innan på och sprang emellan till nya Pippi dockhuset som var populärt!
Haft de bra under juletid och även födelsedag då vi drog iväg på kryssning och lämnade barna hos barnvakt. :)
Känns inte som att det snart är nyår, de enda i tanke där så tänker man mest på att det gått så otroligt fort för att lillemannen snart om typ en månad fyller 2 år!
Nyår i år blir lugnt o stilla hemma o bjuder hem "mormor & morfar & farmor" på mat. :)
Lite overkligt oxå att "vardagen" snart är tillbaka, då barnen ej vart på dagis, Magnus ej på jobbet, så jag heller gjort de jag brukar.
Imorgon jobbar Magnus men så ledig nyår, jobba torsdag fredag igen.
Så imorrn ska jag träna, men sagt att barnen en heldag på dagis för de kvittar,
Så man får passa på när andra är långlediga nu, så barna får bli passade under tiden hos mina föräldrar. :)
Så får man komma ut och mocka och komma in i den rutinen igen.
Är jättesugen på att rida nu oxå!! :)
Slutet av veckan är barnen på dagis och då är det på att köra på hårt eftersom nytt år precis börjat oxå. Ta vara på gymtiden sålänge jag har den!
Och hinna med lite innan min jobbvecka börjar igen (från och med 8:e).
Får väl se hur allt det går sen framöver, men de får jag tänka över i ett annat inlägg. ;p
Ska se när man kan mellandagsrea här nu då jag fick ett presentkort på hm. :)
Har även ett eget presentkort som ligger och väntar, som fanns i erbjudande innan jul, o passande nog fick jag bidragspengar när jag fyllde år! :D
Så! För 1500kr betalade jag tatuerarn, så fick jag 500kr till godo!
(Tror det jag gör går på lite mer), men ändå det är inte illa! :)
13/1 har jag tid bokad. Hihi!
Bra långt inlägg för att sitta med fånen, huvva...
See u later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petraa - 22 april 2014 19:30

Att inte uppdatera dagligen gör att de gånger man gör det blir det MASSOR att skriva av på samma gång! Men att göra det dagligen skulle nog bara tråka ut isf. Idag har jag jobbat efter att ha haft påskledighet, så förra veckan jobbade jag bara ti...

Av Petraa - 3 april 2014 08:45

En morgon när barnen va snälla så Gloria gav pappa massage medans Elis läste bok för honom. :p O här hade Elis börjat blöda näsblod hos "mormor & morfar". Så går det när man MÅSTE peta näsan ända upp till hjärnan! ;) Så följer nu bilder frå...

Av Petraa - 21 mars 2014 14:42

Idag har det städats. :) Välkommen hem till oss!

Av Petraa - 18 mars 2014 17:40

Idag har jag tillåtit mig själv att vara sjuk. Och med det menar jag förkyld. Förskräckligt snorig/nysig/irriterad i halsen. Började redan för en vecka sen med halsen, sen vart jag hes som fasen, men nu vart allt värre igen! Synd att man inte b...

Av Petraa - 11 mars 2014 16:20

Idag tog jag med mig sjuklingarna till stallet. Hade inte mkt till val då hovslagarn skulle komma kl 12. Men vi tog med sockerkaka o hade mys i vårsolen. :) Nu på eftermiddan har vi vart trötta. Zzz... ...

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards