thatsalrightmama

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Petraa - 7 januari 2014 21:30

Sitter som vanligt och tittar på hundannonser på blocket!

Längtan efter hund verkar aldrig ge sig? :P

Och är det bättre då än att man jobbar på ett hunddagis? NEJ, haha.

Men det är ju kul ändå, förstås, ett absoluta drömjobb.

Och just det som gör att man vill ha en egen hund. Men det kommer nångång i tiden. :)

Även om jag tror att med min vardag skulle jag absolut ha tid nu. ;)

Men äsch...

Kiwi ligger här brevid mig nu och sover. Den katten är ju något alldeles särskillt. :P :D

Hon springer efter en vart man än går, typ som en hund!?

Och går man in på hennes "territorium" nära matskålen, så slutar hon inte jama förens man gått därifrån!

Oavsett om det är fullt med vatten och mat, haha riktigt gapande på henne!

Nångång i tiden får hon nog en sällskapskatt också,

och tanken är då nån av henens kommande bebisar, för vi vill ta kattungar på henne när det är så dags! :)

Jag <3 djur. Yeppyepp!

Dags och rida snart också bara sådääääääär? Hehe, helst bort med leran först. -.-

Tjao!

Av Petraa - 7 januari 2014 20:34

Hej och välkommen tillbaka till vardagen! :)

Känns skönt att få ordning och rutin på dagen igen, och nu går jag in för det med ny positiv energi! (Y)

Dels så tror jag ju hårt på att med vitamintillskott i kroppen så kommer det bli skillnad!

Och efter all ledighet så har man fått ny energi och sett fram emot att börja om/igen!

Peppar peppar så går det bra så man inte faller offer för sin jävla kropp,

som tex idag mockade jag båda boxarna i stallet,

men innan jul och så fick jag lov att minska ner och bara ta en box, eftersom min nacke totalt gav upp!

Så för att skona sig själv lite, men det är ju bara så synd att man knappt kan göra något utan att få ont.

Med nytt år och nytt allt blablabla så har jag skaffat en notisblock för att skriva om dagens aktiviteter.

Och det går inte många ord förens jag får ont i handen,

skriver jag tillräckligt länge får jag ont i armen? Varför?!

Inte bara en "retorisk" fråga, kan någon svara varför?

Precis som när jag tänkte på den dagen jag var på "firmafest" och bowlade,

jag fick ju ont i armen där med efter att ha svingat till några slag, eller vad man nu säger.

Hatar min kropp. Kommer jag alltid att göra! För den sakens skull.

Men eftersom det kommer att vara en del utav mig resten av livet, får jag göra det bästa utav det!

Köttade på på gymmet idag och till och med känt av träningsvärk, YEAH! :)

Imorgon är det åter tillbaka till jobbet, ska bli skoj.

Men nu har man hunnit fundera mycket på också hur framtiden ser ut när det gäller jobb.

Åååh bara jobbigt att tänka på.

Men så just därför så ska jag på möte om 2 veckor på AF för att prata planer och tankar, och så. Så vi får se!

På återseende. ^^

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards