thatsalrightmama

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Petraa - 14 januari 2014 21:35

Lustigt att Magnus jobbar kväll. Blir så ensamt om kvällarna.
Men är en helt annan sak om dagen, då han är hemma o man faktiskt kan äta frukost och lunch tsm. <3
Och att barnen är hemma förstås. Känns bra ändå för annars brukar dom ju tillbringa mer vaken tid på dagis än hemma, känns ju sådär. ;/
Men detta sitter jag väl o säger nu, skulle det fortsätta och pågå i flera veckor kryper nog alla på väggarna av uttråkhet eller nått. :p
Barna tycker ju om dagis, alla vänner och alla intryck av allt dom hittar på.
Men idag var dom jätteledsna när pappsen skulle åka till jobbet.
Är dom ju inte alls vana med att han åker iväg mitt på dan så man inte ser han igen förns imorgon!
Är det bara mama-time på kvällen, när det brukar ha vart på mornarna. :)
Nää, får vi alla välja så jobbar han 7-16.
För jag har ju mina rutiner med gym o stall på dagarna, o även jobb. :)
Så min vardag hittills har inte vart som vanligt nu!
Längtar till gymmet så man känner att man gör nånting,
Förra veckan hade jag träningsvärk HELA veckan. ;)
Jaja, snart är nog gubben hemma. <3

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards