thatsalrightmama

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Petraa - 12 januari 2014 20:38

Nu tillägnar jag detta inlägg till min älskade Gloria. <3

Hon längtar till dagis sa hon ikväll när hon gick och la sig,

men som jag hann nämna i inlägget före med alla bilder så är dom hemma med Magnus hela veckan!

Det tror jag hon inte är så glad över. :P

Hon älskar att leka med sina vänner där. Och fröknarna säger att hon har rejäla röstresurser!

Men det vi om haha. Hon är den som knappast behöver en mikrofon om det är konsert. ;)

Hon sjunger så ofta som hon bara kan, vid matbordet, i bilen,

hon ställer sig i mitten av vardagsrummet och har konsert för oss!

Och det minns jag att jag också gjorde när jag var liten, så det brås hon på mig. :D

Sassa säger att Gloria är väldigt lik mig på sättet, hur hon nu menar med det haha!

Men hon är en riktig tokfia. Hmmm. ;)

Och förutom att hålla bebis/nallen i famnen och mata och läsa för och bädda om den hehe,

så tycker hon ju verkligen om film!

Det brås hon på morbror Daniel? Å kommer bli filmkritiker när hon blir stor? Haha.

För hon kan beta av film efter film, men nu försöker vi att det inte blir så mycket.

Hon kan helt klart få titta på tv för att bara slappa lite,

annars blir det tvärtom att man går på högvarv istället, så en stund mitt på dan,

eller typ efter dagis när dom kommit hem för då brukar hon vara riktigt trött.

Inte kul att bråka med den bruttan för hon har den riktigt jävliga 3års-trotsen nu!

Men när dom goda stunderna infinner sig så är hon verkligen SÅ GO!

Pussgurka och omtänksam och vill hjälpa Elis och hon vill bära på honom haha. :)

Denna bild vart tagen hos Micke och Helena, som har kaniner hemmma.

Där brås hon också på mig, älskar djur, eller så brås hon på *morfar* och älskar Pöksysar? :D

 

Känns som ett minne blott all den första tiden med min första bebis,

de jobbigaste 15 dagarna i början på hennes liv och all omtumling i ens eget liv.

Som sagt! Man minns det men kommer knappt ihåg det ändå, går så otroligt fort tiden. :)

<3

Av Petraa - 12 januari 2014 20:15

Igår var vi på Busfabriken med Veronica och hennes kids. :)

Så var idag på en julfest och dansade ur julen. ;)

O denna vecka som kommer är barna hemma då Magnus jobbar kväll! Blir speciellt!
Börjar med att Elis ska sova över hos farmor imorgon, så ska Gloria göra de på torsdag, blir mys för dom. :)
Så ska dom till badhuset på fredag oxå äre tänkt, men då är jag på jobbet + att jag kommer att vara nytatuerad så får inte ens bada då!
De äre dags för imorrn, yeehoo!
Pösskräm

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards