thatsalrightmama

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Petraa - 9 januari 2014 21:10

Ska nu tillägna detta inlägg till allas vår busunge som snart fyller 2 år, Elis. :D

För busigare unge får man leta efter. Hans mellannamn är "Full-i-faan".

Och det är som jag vet att jag nämnde när det kom till att det snart var nyår och nytt år,

nej det ända man tänkt snart sker det är hans andra födelsedag här i livet.

Man får intala sig själv hela tiden även fall man sagt det förut, "han börjar bli stor nu",

men det känns så overkligt. :)

"Min stora är 3 år" brukar jag säga. Men min lilla är 2 år, det är inte så långt därefter, inte så stor skillnad!

Han säger till och med själv att han inte är en bebis!

Men frågar Magnus så säger han att han är pappas lilla bebis. :p

Å imorse sa jag att jag ville ha en puss...

Då kom han fram och pussa mig. Så sa han "klam" och kramade mig.

När han traska iväg sa jag "Elis, älskar dig".

Till svar fick jag "ällkar dig. mamma. bajskorven". -.- :P HAHA.

Dryg busig! OCH att han snackar så mycket, från morgon till kväll. ;)

Kan stå och vråla på *morfar* "HALLÅ GUBBE".

Så lyser han upp med sitt smile som varenda muskel i ansiktet anstränger sig med hehe.

Våran present till han när han fyller blir att han får sin växasäng, så byebye spjälsäng!

Ännu ett tecken att liten blir stor. Och nu sover han knappt middag längre den "lille parveln".

Går på toan gör han gärna också såfort han kommer ihåg det, oftast när Gloria har gått då.

Eller också morgon och kväll när man byter kläder.

Riktigt dukig kille! <3

Älskar min lilla prins så mycket att hjärtat gör volter!

Men vem skulle inte smälta av denna goding? :)

 

Kommer att tillägna ett inlägg till storasyster med förstås.

Älskar er båda och blir så glad när jag ser hur mycket glädje ni får utav varandra! <3

Så blir jag förstås galen när ni bråkar också, sånt där härligt syskonbråk. :P

Men jag frågade även på dagis om dom hänger ihop mycket och leker, och dom gör ju det.

Och pratar om varandra om dom frågar nånting, så gulliga så. :D <3

Presentation

Min blogg om mitt liv!

Ingen vidare presentation då de som läser bör veta vem jag är. :)

Gör man det inte?!

Så är det bara att dra vidare.   

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sökruta

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards